onsdag 1 januari 2020

Årets första dag



Vad har jag nu givit mig in i? Jag kommer sannolikt att ställa mig den frågan många gånger under året. När motivationen, orken att ge sig hän till kameran tryter. Som vanligt är det bara att ta livet dag för dag.
Det som känns bra är jag inte går in med att bloggen enbart skall innehålla naturbilder. Hoppas kunna motivera mig till att träna på bilder som är nya för mig eller där jag känner mig obekväm.

Nyårsdagen, ledig dag, men det blev ändå kväll innan jag kom mig ut med kameran.

Blev mycket nyfiken, fundersam ikväll när jag stötte på en segelbåt med en del av seglen på, dåligt surrad och med trasiga delar som jag antar hör ihop med båten på marken. Vem lämnar sin båt på detta sätt och varför?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

31 december